autch

Då börjar påsklovet dra mot sitt slut men kan nog bara säga att det har varit ett jättebra & rolig lov!
åkte till sommarstugan igår vid 5 tiden, vi var jag, sofie, emma, sabina, sara, simone och hannah. spelade ölspelet, "jag har aldrig..", grillade korv, snackade en massa & drack såklart. vi hade riktitgt roligt. senare kom även bennet förbi och sen robin, michael & alexander. och plötsligt kom det några till, ingen aning om hur de visste att vi var där men riktit skojjit iallafall :) snackade mest & sjöng oss hesa. de åkte vel hem vid halv 4 tiden? kanske. vi kröp ner under täcken så småning om och sjöng och lyssnade på musik. var otrloligt pigg. men då vi märkt att hannah hade somnat trots att vi hade musik på hög volymså bestämde vi oss för att försöka sova vi också, jag och sofie alltså ( de andra åkte hem ). såå somnade något mellan halv 5-5 tiden. en jätterolig kväll!
idag kom jag hem redan vid halv 1 tiden, åt direkt mat oc efteråt har jag bara tagit det lungt. nu väntar en vecka i Kauhajoki, vi har utbytesvecka. undrar hur det går där.. hehe. det blir iallafall tidigar mornar, tyvärr. men nej nu ska jag dricka upp mitt finrexin, har sjukt ont i halsen & förskyld. j*vlit jobbit! bara inte jag får feber nu också, har ingen lust precis.
hoppas alla haft ett lika bra påsklov som jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback