ett snabbt inlägg

okej, nu har jag faktist lite tid över att skriva ett kort inlägg.
om jag börjar från igår..  klockan 7 hade vi generalrepetition inför vårfesten, började med att öva inmarschen & efteråt övade vi igenom vårt program 2 gg. efteråt fick vi åka heeem
när jag kom hem gjorde jag mej snabbt klar och började gå mot abc, mötte jessica & emma. vi gick vidare och vid abc mötte vi hannah :) vi gick in på abc, och jag åt en 1€:s good osthamburgare (har aldrig gillat osthamburgare, men nu va den hur god som helst!). efter en stund gick vi mot lappfjärd där vi satte oss i parken, snackade och fotograferade. när vi efter en timmes snack ungefär började röra på oss såg vi en groda, gick en bit och såg en groda till, och en till och en till och en till.. det bara fortsatte - dom fanns överallt! haha, alltså allvarligt det var typ 20 st på ett litet område mitt i lappfjärd centrum. ojoj
kom hem vid 12 och somnade lite över 12.
idag steg jag upop vid 8 och vid 9 började jag jobba.. timmarna bara flöt iväg och plötsligt var klockan 2 och jag fick åka hem. det var jävlit varmt ute så jag tog på mej short & linne, hämtade ett kinderägg + en mandarin & satte mej på trappan och solade, skönt :)
vid halv 6, då syrran skulle till lokalen, åkte jag på samma gång till jenna. vi kollade en film som kom på tv och sen åkte vi också till lokalen där gymnastikvårfesten började klockan 7. nu har jag just kommit hem, programmet gick riktit bra! men nu hinner jag inte skriva mer, blev ett lite konstit inlägg eftersom att jag har så borttom men men hörs om en vecka? nu ska jag på 120 år kalas! 60 x2 alltså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback