febern bara fortsätter..

blaah, trodde jag var på väg att bli frisk men nej. täppt i näsan, sjuk i halsen emellanåt & lite feber. undrar hur det kommer att gå på jobbet, måste bara ätä medicin och håller mej pigg och efteråt är det nog bäst jag går raka vägen hem och tar det lungt!
igår skulle jag & hannah egentligen ta en låång promenad, men emma ringde vid 7 tiden och undrade om vi ville följa med och äta på craxy cat, så vi åkte in till stan vi halv 8. gott med pannpizza :) det var väldigt kallt ute så jag och hannah bestämde oss att strunta i promenaden efteråt och istället gå ut och köra med emma & bennet. efter en stund bytte vi alla bil till seppäläs. vi körde runt och var t.o.m. en sväng till sideby, påvägen därifrån åkte vi förbi emmas sommarstuga och kollade, det var kallat och väldigt blåsit och vi ca. 20-30 meter utanför deras strand såg vi ett skepp som var snett fastnat i havet. aldrig sett något liknande & ingen aning hur länge det varit där, coolt haha. det såg en aning rostat ut iallafall..
vi körde mest runt hela kvällen, pratade med folk & skrattade åt dåliga skämt tills vi vid 1 tiden bestämde oss för att åka hem.
nu sitter jag här i mitt 2€ pyjamas som jag köpte i kauhajoki (haha, billit va? :D) & känner mej trött och snorig. men snart måste jag börjar göra mej klar inför en 7 timmars arbetsdag. måste försöka pigga upp mej på något sätt & sluta tänka på att jag har feber.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback