förbaskadeskitfeber

jag är heeeeeeeelt slut!
alltså jag orkar ingenting.. för nåra timmar sen mätte jag feber och jag hade runt 37 (som är feber för mej) men liksom det känns som jag skulle ha minst 38 grader.. det är jobbigt det här! jag orkar verkligen inte ha feber just nu, just denhär veckan då vi har utbytesvecka & allt. inte nog med att man måste stiga upp tidit liksom, då till är man dubbelt så trött hela dagen då man är sjuk. gaaah!
okej, sluttjatat om det!
men nu ska jag tvätta bort sminket, tvätta ansiktet, borsta tänderna & krypa ner under täcket och sms lite med gullet innan jag somnar, som vanlit. hehe :)
ser inte framemot morgondagen om jag är lika sjuk då också.. hoppas inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback