fuckingjävlasnöhelvete

(ursäkta mina svordomar)
neeeeeeeeeeeeej, fan också det kan inte va sant! DET SNÖAR UTE. fyfan
vill inte vill inte vill inte vill inte vill inte vill inte vill inte vill inte vill inte ha snö

idag har jag inte gjort något speciellt. bara latat mej framför tv:n, kollat bl.a.
gossip girl, stallkompisar (hehe), top model, lite på sex and the city, och
annars bara bläddrat igenom kanaler.  Och så har jag också spelate the
sims nån timme, hih.
åh man blir ju så lessen då man tittar ut och ser snöö, deprimerande!
just när man trodde att sommarn verkligen va här..
snart ska jag gå ner och käka plättar som pappa gjort, mumms! och om
en timme ska jag på trend gymnastik, måste bara ta det lite lugnare idag.
Men måste ändå gå eftersom vi har vårfest om 1 vecka och 2 dar! så det
gäller nog att kunna programmet nu så småningom, ska ta me film-
kameran & kameran idag också så jag kan filma in dansen och öva lite
ifall det är ngt jag inte kommer ihår :) hoppas bara jag har min filmkamera
laddad, länge sen jag använt den sist.

nej nu ska jag och se om plättarna är klara! MUMMSIT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback