hälgen är kommen

dåå va veckan i Kauhajoki över & hälgen är här (IGEN) :D veckorna går så snabbt så snabbt och snart är det SOMMARLOV! 

haha, min kära småkusin erica smsade för typ en timme sen, och det började med "indiansnubbarna är här ^^", ja bara vafan menar hon med det?? och nu klickar det, de som brukar va i kristinestad (och säkert flera andra ställen) och spela musik på typ marknader och sånt ute på gatorna. exakt samma, haha vi frågade en gång av dem om dom brukar va i kristinestad ;) coolt va! hmm..
kom hem för ca. 40 minuter sen, fick sluta tidigare idag & slapp hem med bussen som åkte vid halv 2. men det tog en stund eftersom att den bussen åkte en längre väg. nu är jag iallafall hemma, ingen annan här och vet inte var alla är? haha.
börjar känna mej en aning piggar och friskare också, skönt :) men nu börjar min mage kurra så jag ska nog gå och gräva lite i kylskåpet och kolla om det finns kvar nåra av gårdagens plättar :) mumms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback