hälgen är över

alltså ååh, jag orkar inte ha feber längre!

igår efter jobbet satte jag hemma en stund och kollade tv. lite innan 11 kom robin, michael & jessica och hämtade mej och vi åkte till stan. trodde att vi bara skulle åka dit en sväng och sen hem till robin men nej, det slutade med att vi kom hem vid 3 tiden. men jag satt iallafall i bilen hela kvällen och gick inte ut en enda gång, så jag tror inte att det gjorde något att jag var ute fast jag var lite sjuk. men frisk blev jag iallafall inte. imorse när jag vaknade hos robin så hade jag fortfarande feber.. blev inget jobb för mej idag heller.. mellan 2-3 tiden åkte jag och robin till mormor och morfar. morfar fyller idag (grattiiiiis) så vi, marielle och daniel åkte dit. åt oss mätta på goda plättar & bulllla.
efteråt åkte vi hem till mej och tog det lugnt, kollade på tv till ca. halv 7, då vi tog en sväng till grillen för att fylla våra hungriga magar. var en sväng till Ärrä också, köpte choklad som tydligen är nytt (iallafall här, hehe), marabou med jordgubbar.. oj vad det var gott! efter att vi kom hem har vi kollat tv & spelat guitar hero med marielle. och nu just åkte robin hem.
ska nog snart gå och sova, och hoppas verkligen febern är över imorgon! så nu är det en vanlit skolvecka farmför som väntar, och om en prick en vecka är vi på silja europa ;) hih.
sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback