hälgen

tjah. söndag igen då och tyvärr har man inte påsklov hela veckan som flera har. men en ny period börjar imorgon.
i fredas var jag med robin, en stund hemma hos mej och sen var vi ute och körde en stund. robin sov hos mej och han vr tvungen att stig upp redan vid 7 tiden och åka iväg till närpes, han skulle iväg och hjälpa till med ett flyttlass till tammerfors. jag fortsatte sova & steg upp igen vid 11 tiden. kollade tv & var på datan, tills jag klockan 2 tog mej till abc för att jobba. slutade klockan 9 & då kom robin och jag blev hämtad av robin & vi åkte hem till mej. hemma hos mej gjorde vi en ny cdskiva och busade lite med Ronja innan vi stack iväg ut, körde mest runt hela kvällen och träffade folk, och vid 2 tiden bestämde vi oss för att åka hem och kolla en film som vi köpte på abc, bra film annars men vi kollade den inte till slut, blev så trötta.  idag iallafall, steg vi upp klockan 12, kollde lite på tv och vid 1 tiden sjussade robin mej till abc och han själv åkte hem. och nu är jag hemma igen, slutade för en halvtimme sen jobbet och nu sitter jag och slöar framför robinsson :) men egentligen borde jag plugga, fydå.
imorgon blir det lång dag igen, slutar halv 6 eftersom att vi har drama efter skolan.
hoppas alla haft en bra hälg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback