inte trött?

hoppsan, trodde nog inte jag skulle va såhär pigg när jag kom hem! börjar ju först halv 1 idag, men sov över hos robin så var tvungen att stiga opp redan vid 8. hade nog planer på att gå och sova igen när jag kommer hem som jag alltid brukar men nej, jag är helt enkelt inte trött längre.
igår kväll var vi till kilen och fiskade & vet ni vad?! JAG FICK EN FISK, EN FORELL T.O.M.! haha, sällan jag får lite större fiskar, alltid de småsmå abborrarna som nappar. hihi. sen när vi kom hem igen, rensade robin fisken och nu är den här hemma i kylskåpet.
gjorde inte så mycket annat igår , typ kollade film och sånt :)
blev inte så långt inlägg idag heller, men kanske uppdaterar efter skolan nångång. nu ska jag göra ett 120 års födelsedagskort (min gudfar & gudmor fyller 60 år). ha det bra!

juste, fick två lite försenade påskägg av Angela. så även om jag försökar godisstrejka så måste jag ju bara få äta upp dom! det är ju hälg fö fan, hah! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback