Kauhajoki

det blev en låång dag idag. steg upp klockan 6 och fast jag hade sovit jävlit dåligt pga. förskylningen (nivet, vaknar, måste snyta sej, helt täppt i näsan så man inte kan sova osv..) & hade feber så tog jag mej till bussen till 10 i 7 och åkte iväg till Kauhajoki med Sofia, Sofie var tyvärr sjuk hon.var framme ca. 20 i 8 och följde efter de andra för att hitta dit, hehe. under dagen var vi i par och tvättade varandras hår och fixade det, man fick så mjukt hår av produkterna som dom hade där. fick ta typ vad vi ville och fixa varandras hår :) när det var klart hämtade vi dockor som vi övade att göra olika salgs flätor på, bl.a. en hjärtformad fläta. slutade 20 i 3. men tvärr kom inte vår buss förrän 10 över 4 så vi gick runt i nåra affärer och därefter satte vi oss på ett mysik café, jag köpte en skinksmörgås & varm kaakao. alltså det var såå gott!! efteråt satt vi i solen vid busshållsplatsen och väntade på bussen. den åkte iväg en kvart för sent, typiskt. bara för att busschauffören stod ute och snackade. såå kom hem först lite över 5! usch vad lång dag det blev. men riktit roligt var det nog :)
väl hemma har jag bara latat mej framför tvn och datan, orkar precis inte göra ngt annat heller då man e sjul :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback