lååång dag

Sitter just nu & njuter av de sista jordgubbarna, jo jag lyckades spara nåra tills idag :)
det blev en lång dag idag, som började med att vakna skittrött vid 7 tiden, var tvungen att stiga upp lite tidigare då robin börjar skolan halv 8 (då jag brukar stiga opp hehe..). dessutom gick vi och la oss senare än vanligt. plötsligt igår vid 11 tiden efter att vi proppat i oss tortillas (+ nåra jordgubbar) & kollat andra avenyn bestämde vi oss för att gå ut och köra en sväng.. och plötsligt tyckte robin att vi skulle åka en sväng till sommarstugan och se, trodde honom inte till en början men då han svängde in på vägen insåg jag att vi var på väg dit. haha. men länge var vi inte där, var bara ute en sväng och kollade.. jag som har blivit extremt mörkrädd på senaste tiden ville nog inte va kvar där länge. kan nog bara säga att det var kuusligt mörkt!
... skoldagen började med att skriva finska prov, tror att det gick bra men kan aldrig vara säker.. därefter två historia timmar (booooring!), två finska & en engleksa. då var skoldagen slut men kvar i skolan skulle vi va, eftersom att vi hade drama. riktit okejkul idag också :) tiden gick snabbt och jag är helt slut efter den långa dagen, men ännu är den inte slut. om exakt en timme har vit rend gymnastik & vi får våra mjukisbyxor som vi beställt. och innan trend kanske vi ska åka en sväng och hälsa på mormor och morfar :) såå, nu måste jag dra. hejhopp!

ps. snart hälg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback