MÅNDAG

En ny vecka har startat och måndagen är strax över. idag hade vi två modersmålslektioner & sen en mattelektion egentligen men just innan lektionen fick vi veta att ingvar inte var i skolan så vi fick ha håltimme. efter maten hade jag en till håltimme, då jag pluggade lite på mordesmål. efteråt en historia lektion & två geografi. då var skoldagen slut för vissa men jag + nåra till fick stanna kvar, vi hade nämligen drama. gjorde en hel del grejjer och funderade på hur vi ska ta oss till sverige då vi ska åka dit, skulle egentligen ta flyget men idag bestämde vi oss för at ta båten. det tar längre tid jo, men mycket mycket billigare. så ikväll ska jag beställa våra biljetter.
kom hem lite innan 6 och åkte nästan direkt till mormor och morfar eftersom att mormor fyller idag, grattis till henne :) <3
gott med tårta och allt :) vid halv 8 sjussade mamma hem mej, var tyvärr tvungen att åka hem tidigare, har modermålsprov imogon som jag knappt hunnit plugga på. fydå. undrar verkligen hur det ska gå, och på torsdag har vi geografi prov. usch usch!
men iallafall, nu tror jag att jag ska boka biljetterna och sen plugga lite till.
hejps :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback