ojdåhoppsanhejsan

hejsan hoppsan
idag har det varit en skön dag i skolan med endast 1 normal lektion! hade egentligen sovmorgon men som sagt var jag tvungen att stiga upp vanlig tid för ett besök hos tandläkaren. åkte in dit med bussen & det första jag och sofie gjorde när vi hoppade av bussen var att gå till andra sidan för att se vad som hänt.. jo det var en bil som kört i diket, och inte bara lite den såg ju helt krossad ut! + att en lyktstolpe en bit ifrån hade gått av så han hade tydligen krockat i den och den gått av och sedan åkt vidare ut it diket/skogen, typ halva lycktstolpen hängde kvar och andra halvan var bredvid bilen som inte alls var nära lycktstolpen, så den måste ha kört rätt så fort! fick veta att han kört full, såå han får nog bara skylla sej själv.
iallafall, efter att vi varit inne hos tanläkaren gick vi till skolan där vi satte vid datorn tills våra håltimmar tog slut, & då hade vi en lektion matematik. efter maten hade vi typ några minuter matematik också men inte alls länge. haha just innan lektion var jag tvungen att gå på toaletten så jag sa det till läraren och typ 5 minuter efter att jag kommit tillbax till klassen säger han "när har du kommit tillbax från toaletten?". haha trögt eller nåt? :D rätt så kul faktist, för sen sa han också typ "de nog inte så bra om jag inte märker, tänkt så kommer Kauhajokigossen in & jag märker ingenting!" haha.
vi gick igenom typ ett räknetal och sen gick vi till auditoriet för att lyssna på föreläsning om narkotika, Case Minna. rätt så intressant faktist.
och efter föreläsningen fick vi åka heeeem. & idag har jag slöat vid tv:n men också städat lite, torkat damm, dammsugit och sånt :) duktit va? jag är inte precis något proffs på att hålla det rent, hehe
men nu ska jag st'da färdigt och efteråt ta det luuugnt!

förresten, igår när jag var till mormor och morfar fick jag denna fina kjol,
som mamma haft då hon var ung. fick sy upp den lite eftersom att mor.-
mor av mistag klippt bort en bitnångång. men det var bara bra, annars
hade den varit lite för lång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback