PÅSKLOV

äntligen är påsklovet här! :) tyvärr bara 4 dar ledig men det är bättre än ingenting. (eller okej, 2 dar + hälgen). idag satt vi i kyrkan och tråkade ca 40 minuter, efteråt gick vi till skolan & skrev prov i geografi som gick sådär, efteråt blev det mat och på matpausen bjöd elevkåren på påskägg, godis och läsk :) gott. innan vi slutade hade vi också en lektion historia & en lektion modersmål. sen fick vi åka heeeem. mamma hämtade mej och vi gick in till talas för att kolla ifall vi hittade en present till Lotta som snart fyller. men direkt vi kom till klädavdelningen fastnade vi vid rea ställningen & drog åt oss nåra plagg, hoppsan :) så idag har jag köpt 4 blusar, en halsduk & nytt puder. såå ingen födelsedags present denna gång.
efteråt var vi en sväng till mataffären & sen åkte vi hem. prövade kläderna som passade perfekt (orkade inte testa dom i affären) och nu satte jag mej här. så himla skönt att inte ha något prov att läsa på. nästa vecka har vi utbytesvecka & det betyder att vi inte har nåra prov eller läxor, skönt!
nej nu ska jag läsa lite bloggar och sånt, sen ska jag nog se andra avenyn. måste ju passa på att ta det lugnt nu när det äntligen är påsklov. kom just på att vi har trend ikväll också, fan! jag som planerade att va med robin. nåå vi får träffas efter trend :) ha ett BRA påsklov!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback