pluggggg

snart är det dax för påsklov! :) men inte riktit än.. imorgon ska vi till skolan och direkt på morgonen till kyrkan, blää. efteråt går vi till skolan där vi skriver prov och kanske har nån lektion till och så slutar vi skolan 13:15 :) skönt. då börjar lovet.
annars idag har jag varit i skolan, började först 10:25 och hade två matematik lektioner, wow för en gång skull förstod jag mej på uppgifterna! efteråt hade jag en håltimme och  dagen slutade med gymnastik. spelade innefotboll. när jag kom hem åt jag & duschade, och sen gick jag iväg mot abc för att snacka lite med chefen om sommarjobbet. så nu är allt klar och jobba kommer jag att få och nu behöver jag inte diska lika mycket utan kommer att få va meera på salsidan nu :) kulit. iallafall. efteråt gick jag hem & pluggade geografi. vid 6 tiden bestämde jag mej för att ta en promenad/joggingrunda. så jag gick en sådär 8 km, gick emellanåt, joggade emellanåt. och såklart hade jag med mej rocky :) när jag kom hem pluggade jag lite till, kollade lite tv & gjorde 100 magmuskler och nu har jag just duschat och sitter här. men borde nog gå upp och fortsätta plugga. kan ju ingenting! men innan måste jag nog ta något att äta :) ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback