sista drama lektionerna

idag blev det som sagt en lång dag igen, men som tur var så började jag inte skolan förrän 10:25 så fick sova nån timme längre än vanligt :) så min skoldag började med två tråkiga musiklektioner, därefter modersmålsprov som sket sej totalt, efteråt håltimme och dagen avslutades med matematik. klockan 3 hade vi drama, gjorde en hel de grejjer som vanligt.. och idag var det också sista gången i denhär kursen. men om ett par veckor åker vi över till sverige där vi ska shoppa & kolla hela 4 olika teatrar + ha jävlit kul på båten ;) hihi.
kom hem vid 6 tiden, fick sjuss hem med jenna. jag gorde iordning en stoor talldrik med frukter och satte mej i soffan och kollade top model. kände mej verkligen duktig då jag åt fukter, men endå av nån anledning sprang jag till mitt rum och hämtade pringlesburken som lämnat från hälgen. humpf!
nej nu ska jag se om bokandet fungerar idag, igår då jag skulle boka blev det helt konstigt och stog att det va ngt fel. får vel hoppas att det fungerar nu dåå!     annars ikväll blir det nog bara plugg för min del & gossip girl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback