sjuukis

tja
idag sitter jag hemma & är sjuk. såå det blev inget kauhajoki idag. sov till ca. 11 tiden och sedan dess har jag latat mej framför tvn och nu sitter jag då här. tänkte ladda upp lite bilder nu när jag äntligen lyckades hitta kamerasladden men när jag väl kollade igenom bilderna så kom jag på att det inte alls var många bilder från hälgen. sådär är det då,  man orkar ju inte precis gå runt och fotografera hela tiden då man har kul :) hehe.
idag skulle jag egentligen behöva plugga lite inför nästa vecka men vet inte om jag orkar.
okej, känns som det nu förtiden blir både vältigt korta och ointressanta inlägg men tyvärr. men nu ska jag iallafall göra nånting, vet inte vad men nånting iallafall.. ha det braa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback