tisdag?

igår fotograferade jag typ hela kvällen, hehe. jag och syrran var runt i bl.a. stan & fotograferade  en massa :) och kvällen tog jag det bara lugnt. inget speciellt nej!
idag har jag haft sovmorgon, gud så skönt. började först 10:25 & hade 2 musiklektioner, därefter lyssnade vi på någon som berättade om island (typ, islandsveckan eller ngt sånt.) & sista lektionen matematik, arg på mej själv för att jag inte orkar läsa igenom det vi gjort och verkligen försöka lära mej det! argh. efteråt åkte jag hem med jenna :)
fick förresten ett nytt busskort idag också, eftersom att jag tappat bort det gamla.. hur slarvig kan man va liksom? :s lite pirrit att gå in i kansliet och berätta att man tappat bort det, men det gick mycket bättre än vad jag trodde det skulle gå, haha.
ikväll har vi trendgymnastik för sista gången i vår, på freda blir det generalrepetition & på lörda är det dax för LGF (lappfjärds gymnastik förenings) vårfest.
alltså nej, kom plötslit på att det är tisdag idag, vafan var helt säker på att det var onsda idag :s hehe lite borta..
efter skolan idag har jag hunnit ta lite foton & städat lite i rummet, men inte helt finns hur mycket att torka & städa ännu.  men nu ska jag iallafall gå ner för att kolla om maten börjar bli klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback