torsdag 23 april

hejs, blir inte speciellt långt inlägg eftersom jag snart ska dra
men hinner iallafall skriva nåra rader.. idag började skoldagen med matematik, geografi & historia. till mat fick vi ärtsoppa som faktist nog var ätbart & till efterrätt pannkaka :) vi hade projekt dag idag så hela eftermiddagen höll vi på med lite olika grejjer.. vissa byggde, vissa målade osv.. skulle egentligen måla men glömde mina byteskläder hemma så jag bestämde mej för att hjälpa till och baka istället. haha det blev ju väldit lyckat! :D nåå dom blev iallafall rätt så goda, de ju inte utséende som räknas heller :) jaa, alltså projektdagen gick ut på att göra klar lite grejjer i vårt nya elevrum. vi håller på att göra om vårt bibliotek till ett elevrum med soffor, dator, tv, playstation, och annat man kan syssla på med. det blir riktit mysit! :) så efter att alla grupper var klara med sitt fick vi bulla (som vi bakat) och läsk, och efteråt fick vi åka heem.
väl hemma har jag inte gjort något speciellt, typ kollat tv och försökt göra matteläxan.

men nu hinner jag inte skriva mer, snart kommer robins mamma och hämtar upp mej, sen hämtar vi robin och åker hem till honom, så där ska jag tillbringa min kväll :) kommer hem imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback