sooooool

tja,
har varken hunnit eller orkat sätta mej vid datan under hälgen. vi har ju fått så vackert väder hit :) härlit!
i fredas blev det tjejkväll hos emma med film, "jag har aldrig.." & en massa snack. vid 2 tiden bestämde jag mej för att åka hem, alla började bli trötta. jag och hannah fick sjuss hem av henkka, en rätt så kul hemväg. haha. när jag kom hem somnade jag rätt så snabbt.

Lördagen blev jag överglad när jag steg upp och såg hur vackert väder vi hade, men såklart blev jag lite mindre glad då jag kom på att jag inte kunde njuta hela dan av vädret eftersom jag klockan 2 skulle jobba. men innan jag stack till jobbet iallafall såå satt jag ute på trappan en stund med elvira & åt påskägg. mumms. första gången i år som jag kunde sitta ute i endast linne & shorts :) som sagt drog jag till jobbet vid 2 tiden, annars lugn dag förutom vid 3 tiden då det klampade in 10 bussar in i abc & just innan jag skulle sluta, ungefär kvart i 9 klampade det in hela 13 bussar, hela abc var fullproppat! såå fick var en timme övertid. efteråt skyndade jag mej hem, duschade & gjorde mej klar. och ca 20 över 10 hämtade Robin, Andreas, Michael & Basse upp mej. en riktigt rolig kväll blev det :) körde runt i stan, var på förfest & körde runt lite till. efteråt bestämde sej dom andra att gå in på baren så jag gick med jessica. vi stod utanför night bird och snackade en stund med jens, träffade på jenna & även på savo och nåra andra. när det började bli en aning kallare bestämde vi, jag jessica & jens, oss för att gå över bron & till Ida. där var det fest men tyvärr hann vi inte va där så länge eftersom att de skulle till stan.vi gick till grillen var de andra var som inte hade gått in på baren och följde med dem. senare skildes vi åt & satt i olika bilar och sen kom Robin och Basse tibax :) vid 4 kom jag hem men de andra åkte till Sideby på efterfest, var trött nog för att åka hem.

Idag igen är det en sånhär vacker vårdag :) men lite varmare skulle det kunna va. Men närmare 15 grader är det nog för tillfället :) så idag blir det att åka till sommarstugan med tjejerna!
ha det bra :)

(ps.bilder kanske kommer senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback