VALBORG

åååååååååååh vilken lyckad resa! det har varit en otroligt rolig vecka :) kommer inte att skriva så mycket nu eftersom att jag måste gå och sova, natten på båten blev ju som man kanske kan gissa? 1 timmes sömn, jo. men jävlit kul var det iallafall! har sett flera kändisar, 5 teater, shoppat som galningar & skrattat som fääen. mera kommer senare, nu sova. ska upp "tidigt" (om man tänker på hur mycket sömn jag missat det senaste dygnet..)  imorgon. så jag måste sova tillräckligt. vet inte när jag ska upp men vid 1 tiden kommer robin och nåra andra och hämtar upp mej och då åker vi till sommarstugan där vi kommer och va till lördagen :) kuul.
juste, glömde nämna att jag trots min endast 1 timmes sömn tog mej till jobbet klockan 3, där jag var i 6 timmar. Då jag kom hem hade mamma & pappa dukat fram god valborgsmat & champange. :) nej nu sova! lovar att berätta mer och ladda upp bilder då jag hinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback