00:30

hola!
nu är det ca. 6 dar kvar tills ett nytt skolår börjar igen.. jag orkar inte!

idag var jag till frissan, klippte & färgade. riktit nöjd :) efter åt blev det
att åka hem, göra sej snabbt klar och åka iväg till jobbet. efter jobbet,
alltså ca. 10, åkte jag hem, bytte om och sen blev jag upphämtad av
jenna & susanna. vi körde runt lite i stan, en sväng till närpes för att
se lite (men där var det nog dött kan jag säga er, haha). efteråt skulle
vi till jussin grilli eftersom att jenna var hungrig men nej, den stängde
ju redan 11.. allt för tidigt alltså!
såå nu sitter jag här hemma för mej själv, resten av huset sover. vet
inte om jag också ska sova snart eller om jag ska sitta här en stund
till. är iofs inte så trött men kunde ju läsa lite på min engelska twilight.
(ursäkta för både dålig uppdatering/tråkiga inlägg, + inga bilder.. ska
försöka bättra mej!)

imorgon kommer iallafall robin hem och är hemma ända till söndag,
jeee! även om vi träffades för nåra dar sen (söndas) så känns det som
en evighet sedan vi träffades. förstår inte hur man kan sakna någon så
mycket, men han e ju bara bäst :') <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback