18.08.09


tja! idag är det tisdag & jag har haft endast två lektioner idag, men tyvärr med 4 lektioners mellanrum.. dvs. andra & sista lektionen - finska och geografi. efter skolan satte jag mej vid datan, satt här nån timme och sen gjorde jag mej klar och vid halv 7 kom jenna och hämtade upp mej och vi hämtade upp hannah. var in till stan och köpte morot, gurka, vindruvor, salta kex + vitlökssmör och dipp, gottis. sen åkte vi hem till mej för att kolla gossip girl :) efter 9 var vi ännu en stund ute och körde runt, var nåra svängar till stan, till abc och annars bara körde runt och sjöng ;b gullet ringde mej också, det var kul att få prata med honom igen, även om vi snackade i telefon igår också :) juste, igår var jag också ute med jenna och hannah, hehe! :D

nej nu ska jag gå ner och kolla kvällens avsnitt av gossip girl (vi håller på med ggmarathon så vi kollar hela från början medan jag också håller på att kolla på andra sesongen från tv.. hehe). ha det bra!
                                                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback