21.08.09

tjabba! idag har jag haft en lektion, geografi. efter skolan var jag med hannah och emma på stan till ungefär 4, då vi fick sjuss hem av hannahs mamma. mormor och morfar var hos oss så satt och snackade en stund med dem och efter det har jag suttit vid datan nästan hela tiden. fast va nere och åt lite fisk också :) och så var jonas här med sin hund Ronja, ojojoj vad hon har vuxit.. skitstor ju! haha.
skrev lite på en uppgift i hälsokunskap just men orkade inte skriva mer så jag sparar det till nästa vecka. har just börjat på nätkurs i hälsokunskap 2. men nu sitter jag bara här och vet inte vad jag ska göra, har rätt så tråkigt. ikväll ska ja iallafall till robin, han kommer hem vid 9 tiden så då får jag träffa honom äntligen :') så himla jobbigt att va utan honom i veckorna, men bra att han slipper hem rätt ofta iallafall :) och denna hälg får han va ända till måndag så jag får 3 underbara dar med honom och 3 nätter att ha honom bredvid mej när jag sover <3 längtar tills klockan slår 9!
nej nu ska jag hitta på något onödigt att göra, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback