25.08.09

trött, trött och ännu mer trött. dax att gå och lägga sej snart? hmm, maybe.
jenna & hannah åkte just hem. jag och jenna kollade gossip girl & salatut
elämät inna vi hämtade upp hannah vid 9 tiden. träffade också på anna,
matilda, rebecca och marie. satt på abc en stund.. käkade, skrattade och
snackade typ. sen senare åkte vi 3 hem till mej och kollade lite på paris
hilton´s my new BFF. haha sjukt kul att kolla på, de ju så otrolit dumt! hah.
sen satt vi och skrattade åt en massa youtube-clipp.

imorgon får jag sova lite längre, oj gud så sköönt! börjar först vid 10:25,
tror jag. och då har jag 1 lektion, mat och 1 lektion till & då är min skol-
dag slut :))) skönt eller?
alltså det känns faktist som om jag har sommarlov fortfarande, har
liksom inte förstått att skolan ha börjat eftersom att jag har så lite
lektioner. pusshej

en god nyhet idag: andreas (robins ena bror) slapp hem från sjukhuset
idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback