26.08.09

hello bloggen!
idag hade jag hela 2 lektioner. började 10:25 , hade religion och sen mat. och vid ca. 12:05 gick vi mot bussen så var vel hemma vid 12:35 ungefär :) har också kollat två gossip girl avsnitt, tror det var de två sista i säsong 2. noooo! & proppat i mej en glass och lite godis - fy på mej. har inte gjort så mycke annat, har en uppgift kvar i hälsokunskap nätkursen som jag försökte göra just men hade ingen aning om vad jag skulle skriva så jenna lovade att komma över senare och hjälpa mej lite, schysst!
annars då? jo ska vel försöka ladda upp lite fler bilder från england på bilddagboken. har redan laddat upp en del :) heter hennnrica där ifall nån är intresserad, hehe. rummet borde också rensas lite och dammsugas + torkas, oj bara jag skulle orka. hehe. okej kanske sen.. men förs bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback