28.08.09

ååh vad skönt med en ordentlig sovmorgon imorgon :) börjar 13:20 och slutar 14:05 - hur skönt som helst! sen är det bara att komma hem och vänta vänta och vänta tills klockan närmar sig 9 och robin kommer hem :') längtaaaar!
har varit riktit duktig och städat lite i mitt rum idag.. torkade dammet från min ena hylla, sminkbordet & skrivbordet, bytte lakan, tog bort lite onödiga grejjer från hyllan och snyggade till det lite.. nu återstår bara en hylla och dammsugning - som verkligen behövs! rör man mitt golv är man garanterat smutsig, jag lovar! hehe. sen hann jag snacka i telefon med robin en stund också :') alltid lika kul att få prata med honom och få höra hans röst <3 vid ca. 20 över 8 hämtade jenna & hannah upp mej, ute kväll igen (som vanlit) hehe. körde runt, tog lite foton, åt onyttigheter osv. sen åkte vi hem till mej och spelade rita & gissa en stund tills typ 11 då de åkte heem. så efter det har jag bara typ tråkat och nu funderar jag om jag ska krypa ner under mitt rena nya täcke och läsa engelska twilight :) det lät bra, sooo I think I´m gonna do it! såå gonatt :)

00:00 - HÄLGEN ÄR HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback