29.08.09

tjolahopp!
idag är jag på toppen humör, troligen för att jag fick sova tillräckligt inatt. steg upp vid 10, kollade lite på tv, åt frukost, duschade & gjorde mej klar. vid 12:20 hämtade jenna upp mej och vi åkte till skolan men jag började först vid 13:20 så jag fick tråka en stund eftersom att alla andra hade lektion. sen hade vi en lektion geografi och slutade 14:05, då slapp jag hem med jenna :)
funderar på att snart försöka dammsuga mitt rum och kanske torka de sista hyllorna, och sen vet jag inte vad jag ska göra. ikväll kommer iallafall robin hem och jag ska troligen dit, beror lite på hur han mår.. han känner sig inte så frisk :s & jag som inte har så jätte bra i immunförsvar så blir säkert också sjuk.. jobbit! stackaren <3
& imorgon är det villavslutning, har fortfarande inte bestämd oss för vad vi ska göra men något kul ska vi väl hitta på :)


mina söta kusiner får va på bild idag, micko & kimi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback