31.08.09

japp, snart blir det ny månad & vädret bara kallare
och kallare, fydå!
jag hatar hösten

idag: skola från 08:45-10:30. finska & religion.
jag & jenna åkte hem till mej och fixade tortillas
+ att vi kollade 2 avnsnitt av gossip girl.
jenna åkte hem.
jag översatt finska meningarna, försöka läsa lite
på orden men orkade inte så länge - så jag kan
alltså inte dom. såå, jag satt mej vid datan för
att ladda upp lite bilder istället. och nu sitter jag
här fortfarande, tråkit? jo det har jag. men borde
nog gå ut en stund. inte så konstit att jag är så
himla trött då jag inte fått nån frisk luft idag, mm.

ikväll: vet inte än, men kanske ut med jenna
& hannah? får vel se vad det blir.
men nu ska jag nog gå ut en sväng och andas in
lite frisk höstluft. hoppas på uppiggning.


snart är jag nog proffs.. eller? haha förresten, ursäkta minen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback