en veckan kvar..

fyfan då sommarlovet alltid ska gå så himla snabbt.. nästa onsda börjar vi skolan, så de en vecka och nån dag kvar. orkar verkligen inte börja skolan än! vill ha helst en vecka lov till.
igårkväll var jag med jenna & susanna. vi satt på abc en stund & sen körde vi runt lite och snackade. kom vel hem vid 1 tror jag? idag steg jag upp vid 1, fan vad länge jag sov :( gjorde mej klar direkt och åkte med jenna och susanna till loppis. efter det skulle jenna jobba så jag gick med pappa och köpte en ny hårddisk - behövs verkligen! så nu har jag en hel del att göra. måste ordna alla foton och allt.. hohho.
så nu har jag börjat med att överföra lite bilder och filmer från datan till hårddisken.

javet, väldigt intressant inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback