hälgen

kom på att jag skulle berätta om den första hälgen sen jag kom hem från england också (alltså förra hälgen) :)
i fredas gjorde jag inte så mycket.. va hemma och så. vid 7- halv 8 tiden hämtade Angela upp mej och vi körde iväg hemåt till Robin. väntade där en stund och vid 9 åkte vi upp till ömossa baren och hämtade honom, när han kom från militären. åh vad glad jag blev när jag fick se honom :') nästan 4 veckor ifrån varann, det är allt för mycket! gick ut ur bilen och fram och kramade honom :) var så glad!
vi åkte hem tibax och åt varmsmörgåsar, gav min present från england som han blev jätteglad över :) och sen myste vi ner framför filmen Marley & Me. :) efteråt blev vi så trötta så vi gick och la oss, men låg fortfarande och snackade en hel del innan vi somnade :)
på lördan steg vi upp vid 12. åt lite och gjorde oss klara, sen åkte vi iväg till Lappfjärdsdagen där vi snackade en stund med, linda, hannah, sofie, emma och sabina. var inte så länge, men sen iallafall åkte vi en sväng till camping på en glass och påväg hem var vi inne på eepee och handlade lite inför kvällen innan vi åkte hem för att packa. när allt var packat och klart åkte vi iväg mot sommarstugan :) efter ca. 1 timme kom även linda och hannah, sen jesperi, michael, alexander & andreas. ennu senare kom sofie, emma & bennet osv. sara var också där men hon kom först senare. och så var det nog nåra andra som kom en sväng, även nåra oinbjudna.
men kvällen var hur kul som helst, chill kväll :) badade bastu, badade, och hade väldigt kul! :)
dagen efter var det dax att städa och sen åkte vi - jag, robin, sofie, alexander, jesperi och michael - till abc en stund. och efteråt bar det av hemåt. robin var här till kl.6 då han verkligen var tvungen att åka hem eftersom att hans buss åkte kl.7. jobbit att säga hejdå! men det är iallafall bra att han slipper hem redan på torsda nästa gång :) men jobbit att va ifrån varann :( saknar dej <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback