måndag, snart onsdag...

haloj!
har inget speciellt att skriva men när jag nu inte har något vettigt för mej så kan jag vel skriva nåra rader.. kollade just på film med marielle och thomas, det blev filmen "along came polly". alltså jag vet inte om jag sett den förut för det är vissa scener som jag känner igen och vet att jag sett men de andra har jag typ aldrig sett.. konstit. men den var nog helt bra :) proppade i mej en hel del popcorn & godis också så nu kom känslan "måste börja träna" fram igen.. hehe. ska verkligen ge träningen en chans till när skolan börjar, jag hoppas att jag lyckas lite bättre denna gång iallafall.
hmm annars då? jo sitter här vid datan men ska nog snart försöka sova. ska upp tidigt imorgon (eller okej, tidigt för mej iallafall..), vid 9 tiden. det blir vasa med Jenna :) och kul ska det bli! då kommer tiden troligen att rinna iväg och snart är det onsdag och dax att dra iväg till skolan, usch usch usch säger jag bara.. men okej, jag hoppas iallafall att jag orkar försöka lite bättre detta år och hoppas att det går, vill verkligen föröska höja mina betyg. men, hehe, de e ju lite svårt med tanke på mitt väldigt dåliga minne.

men jo, nu ska jag försöka orka gå ända till mitt rum för att hämta ett hårband för att sedan gå ner och tvätta ansiktet osv.. sen ska jag sova. vill ju inte va trött imorgon :) pusshej
saknar min älskling <3 hatar jävla militärgrejjsen! kom heeeeeem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback