skolan har startat

japp, nu har då året på gymnasie 2:an börjat. & gud vad jag blev glad över första perioden, så himla lätt! har sammanlagt 11 lektioner i veckan & 25 håltimmar, fatta va skönt. och det bästa är ju att på fredagarna har jag endast 1 lektion och det är på eftermiddagen. toppen!
idag steg jag upp 05:10, duschade & gjorde mej klar och vid 06:15 hämtades jag upp av hannahs mamma, hannah & linda och vi åkte till skolan. anledningen till att vi var tvugna att åka så tidigt var för att vi inte ville ha dåliga platser eftersom att vi kommer att ha samma platser hela året. och jaa.. gjorde inte så mkt i skolan idag. först gick vi alla till auditoriet och lyssnade på rektorn & efteråt till våra klasser för att få läseordning, information osv...  sen fick vi hämta våra busskort och skolan slutaden vid 10. men satt ändå en stund i skolan men sen lite innan 11 gick jag till stan med hannah & emma, vi åt på crazy cat. när vi snart var klara kom jenna dit och gjorde sällskap tills vi alla vid 12 tiden gick till krispa för att handla lite skolgrejjer. kom hem för en stund sen och funderar på om jag orkar städa rummet.. egentligen borde jag nog göra det men jag är ju så trött! men kanske kanske..
ikväll ska vi iallafall ha en lugnt hemmakväll.. jag, jenna & hannah ska börja på gossip girl marathon, ska se om säsong 1. (3 gg jag ser den, hehe) nej nu ska jag försöka förflytta mej till mitt rum och börja städa! tror ni jag lyckas?

ps. ursäkta för dålig bilduppdatering...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback