torsdag-söndag

tja bloggen!
har inte hunnit blogg eftersom jag spenderat 3-4 underbara dar med älskling. han kom hem vid 9 i torsdas och jag mötte upp honom vid bussen, sen åkte vi hem till honom. tog det lungt, kollade tv, åt varmsmörgåsar och la oss rätt så tidigt. på fredan steg vi upp redan lite över 9 (väldit ovanligt för oss!) och åkte iväg till Yyteri. så himla varmt och fint väder, låg i solen nåra timmar. & båda somnade t.o.m. en stund, hehe. vid 3 tiden åkte vi in till björneborg centrum, gick igenom nåra affärer och jag hittade ett jeanspar som robin köpte till mej, tack så himla mycke :) <3 efteren en stund på stan satte vi oss på rax och käkade, gott men blev väldigt snabbt mätt. sen åkte vi hem och kom hem till mej vid 7 tiden. på kvällen gjorde vi inget speciellt.. var en sväng till stan och körde och innan vi la oss kollade vi på Borat.
På lördagen var vi på camping med marielle & thomas en stund. volleybollade lite och så, & därefter blev det campingglass. mumms. mellan 3-4 åkte vi till robin, gjorde oss klara och satte oss ute i trädgården och började dricka lite. väntade på att michael skulle bli klar men när han väl anlände så var inte andreas klar, hehe. men vi åkte iallafall iväg mot Lidstock vid 8 tiden. det blev en riktit rolig kväll full av skratt och en hel del folk :) efter lidstock var vi en sväng i stan, bl.a. på en hamburgare i jussin grilli. sen när vi kom hem till robin, la vi oss direkt.
idag, söndag, blev en slöö dag. steg upp vid 1, kollade tv/film, åt och sånt. vid halv 6 sjussade robin hem mej och då var vi tvugna att säga hejdå igen. jag åkte till jobbet vid halv 7 och robin åkte tillbax till mililtären. åh vad jag hatar militären! kan dom bara inte släppa hem honom :( saknar deeej <3 ses på freda igen.. längtar!

nu är det nog dax att säga gonatt, tror jag? :)
förresten, en sorlig påminnelse.. endast 2 dar kvar av sommarlovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback