i´m back

Hello!
har verkligen inte skrivit mycket på sistone men jag hoppas att jag skriver mer då skolan börjar och vädret inte är lika fint längre.. då kanske jag har lite mer tid :)
bilder från språkresan kommer jag att ladda upp senare på bilddagboken, så kommer inte att berätta så mycket. isåfall skulle det nog bli ett låångt låångt inlägg :D
iallafall, efter att varit i England i 3 veckor med helt underbara människor kom vi till stockholm den 28.7 på kvällen. på onsdan steg jag upp vid 1 men trodde klockan var 12 för hade inte ändrat klockan till svensk tid, damn! upptäckte att erica inte låg i sin säng och efter en stund gick jag ner till mathilda. hon sa att erica gått upp redan vid 8 och åkt till Lotta, hehe ;) typ chilla, åt frukost och gjorde mej klar och sen lite senare kom erica, emma & lotta hem. vi åkte till en strand där vi satte oss och åt choklad :) erica & lotta badade också! när det började bli kallt drog vi hem till Lotta, det blev en chill & jätte kul kväll men en hel del drinkar & sigg. vid halv 2 däckade emma medans vi andra fortsatte dricka, när vi skulle ut på en sigg så var all sigg borta + att det var blöta fotspår på terrassen. så vi gick över till grannen och skällde ut dem. med det slutade med att de var fega och sen bjöd in oss och bjöd på dricka! haha flummit. sen gick vi tillbax och vi somnade väl vid ca. 4 tiden?
nästa dag var det dax att flyga hem.. & trots att jag aldrig flugit helt ensam förr så gick det hur bra som helst :) sen mötte syrran och pappa mej på flygplatsen, och de hade dessutom köpt en stor låda med jordgubbar, mumms! sen medans vi körde hemåt satt jag och berättade om resan :D på kvällen träffade linda, sabina & hannah, kul chill kväll :)

berättar om hälgen senare, nu ska jag göra mej klar och sen träffa jenna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback