13.08.09

tja!
andra dan i skolan idag, egentligen den första riktiga skoldan men inte känns det så inte.. åkte med bussen normal tid till skolan, hade 1 lektion, geografi, och sen blev det att sitta och lyssna i auditoriet en halvtimme. därefter hade jag 4 håltimmar, och dagen slultade med 2 gymnastiklektioner - fotboll&boboll, helt kul faktist. sen åkte jag hem med bussen..
väl hemma bestämde jag mej för att städa rummet litegrann, och jag lyckades få bort en hel del från golvet, bordet & soffan - grattis till mej. så nu ser det iallafall liite snyggare ut i rummet förutom om man kollar riktit noga på golvet & borden/hyllorna, dom borde nog torkas och dammsugas. men men, det får bli en annan dag :)
vid halv 6 tiden kom hannah hit och så småningom kom jenna och hämtade upp oss & vi åkte iväg mot halpa-halli. skrattade, kollade grejjer, köpte häften och sånt och sen vidare till lidl. hann också snacka i telefon med gullet en stund, och jo vad jag blev på bra humör av det. han har varken kunnat sms eller ringa sedan söndagskvällen eftersom att han e i militären och de hade ett läger där han inte kunde ha med sej telefonen, det var jobbigt! han hade nog en hel del sms att läsa igenom när han kollade igenom telefon idag, hehe (A) :) men skönt att få prata med honom igen :')
när vi alla var klara åkte vi mot kstad igen. körde runt en stund var in i nån affär, mötte äckelgubbe som följde efter oss och ville gifta sej med oss direkt.. usch. haha han skrämde fan livet ur mej, kollade typ ner 1 sekund och när jag kollar upp igen står han snett bakom mej typ jättenära. skitt vad skrämd jag blev, jävla äckelgubbe. haha vi bara gapskrattade och gick iväg så fort som möilit :D hehe.
när vi kört runt en stund och flummat åkte vi hem till mej för att kolla 2 gossip girl avsnitt.. sen ut igen. rockade loss i bilen till all sorts musik tills vi betsämde oss för att åka hem. jävlar vilken kul kväll, tack för den tjejjer :)

nu sitter jag bara här hemma, funderar på att snart gå och lägga mej även om jag börjar seeent imorgon. börjar ca. 13:15 tror jag.. hur skönt som helst! men ska åka in till stan med jenna redan vid halv 12 ;)
nej nu ska jag dra, blev ett lite längre inlägg för en gång skull.. ska försöka ladda upp lite bilder nångång också. hehe :) lovar!

haha, en bild från Torquay. Erica & Jacob på discot, hahahaha!

Kommentarer
Postat av: Pia

Gøy i Torquay da :D savner deg masse masse.. :D <3

2009-08-14 @ 20:13:34
Postat av: henrica

men pia! du får skriva på engelska, förstår just och just vad du skriver, haha det borde du veta efter 3 veckor i samma rum! :D

saknar deej, hoppas vi ses nångång igen :) <33

2009-08-16 @ 18:50:55
URL: http://hennnrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback