VASA

hello!
idag blev det en dag i vasa med jenna & hannah :) riktit roligt. shoppade en hel del, och vem kunde inte gissa det? hehe. träffade också syrran, janica, som fyller år idag. så bestämde oss för att äta kinesisk mat idag. jag bjöd alla 3 på både kina mat & till efterrätt spice ice glass, gottis :) efteråt gick vi runt lite i affärerna tills vi sedan vid halv 6 bestämde oss för att åka hemåt. tänkte gå med jenna och kolla fotbollsmatch men nej, orkade inte betala för det och inte orkade jag vänta tills andra halvleken heller.. :b iallafall, i vasa köpte jag bl.a. en ryggsäck, en annan skolväska, kjol, 2 par shorts, 2 klänningar, ny marimekko penal, blus & två toppar.
nu är jag hemma & funderar på att ta en lugn hemmakväll.. borde egentlilgen städa mitt rum, men vet inte om jag orkar :s borde iallafall börja på liiite. men mellan 9-11 blir det iallafall att kolla tv & sen sova. imorgon blir det tidig väckning, skolan börjar! snyfft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback