villavslutningshälgen

hej bloggen!
har inte hunnit skriva nåt under hälgen men ska uppdatera lite vad jag gjort.
i fredas var jag och hälsade på  mormor & morfar, sen sjussade mamma mej till ömossa baren där robin stod och väntade, hade just kommit med bussen från militären :) sen åkte vi hem till honom. stackaren hade 38.8 graders feber så det blev en lugn filmkväll för oss. satt också och gosade med småsmå, endast nåra dar gamla kattungar som deras katt fått. tror det var i tisdags som de föddes :) gulliga!
i lördas steg vi upp vid 11, och robin sjussade mej till jobbet. jobbade 12:00-19:00. klockan 7 hämtade han & michael upp mej och vi åkte hem till mej. jaa, alltså villavslutningen firades hos mej. hannah kom efter en stund, sen även linda och kim. vi spelade öl spelet med en massa skratt, å jävlar vad vi hade kul! senare kom också emma, bennet, sofie & sara en stund och senare även nåra till. ända jag kan säga om kvällen är nog: ja JÄVLAR VAD VI SKRATTA!. haha. undrar när man senast haft så kul? :D mera sånt!
i söndas steg jag upp vid 11 tiden då jag inte kunde sova längre, satt vid datan en stund och sen la jag mej brevid sovande robin igen, hehe :) <3 steg vel upp vid 1. vid 3 var vi på pizza i milano, sen var vi hos mej och sköt bl.a. med luftgevär :D sen åkte han hem vid halv 6 :/ och nu är han tillbax i militären, I miss you <3

sen igår vid 6 tiden kom hannah hit för att hämta sin cykel och sen åkte vi en sväng till abc, sen hem till mej. lite senare kom jenna också och vi kollade på "män som hatar kvinnor". den var riktit bra och väldigt spännande! sen vid halv 11 åkte jenna hem och jag skulle "följa" hannah en bit eftersom att hon cyklade. satte oss ner vid sprotica, oj vilket skönt väder. satt där och pratade & rökte en halvtimme ungefär. sen åkte vi hem.

"stannar du en stund till om du får en sigg?"
lite senare...
"hmm.. jag har bara 8 st. kvar och vi skulle ju
sluta imorgon med att röka på vardagarna, om
vi delar domhär nu och röker upp dom så kan
jag slänga paketet."
haha jag trodde faktist inte att hon menade allvar :D

Kommentarer
Postat av: Hannah

hehehehh (a) :D

2009-08-31 @ 18:43:06
Postat av: henrica

:DD

2009-08-31 @ 18:48:57
URL: http://hennnrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback