13 december

hejsanhoppsan
hälgen har jag spenderat mestadels tillsammans med robin. i fredas kom michael & robin och hämtade mej, körde runt några varv i stan tills vi bestämde oss för att åka hemåt. kollade idol finalen och sen gick vi och la oss så småningom.

på lördagen steg vi upp lite innan 9, gjorde oss klara och åkte iväg till björneborg. gick runt i lite affärer och så. och robin köpte en julklapp till mej som jag själv fick välja ut - blev en blus och en kjol från gina tricot :) hittade även ett par snygga skor som jag gärna vill ha men tror jag väntar tills rean efter julen och hoppas på att de blir lite billigare. hittade också en ny favoritkamera. har nu i någon vecka funderat över en nikon men nu blev jag förälskad i en samsung. problemet är att jag inte vet vilken jag ska välja. nikon kameran har jag ingen aning om hur den är om den är bra eller dålig så skulle gärna pröva den innan och samsung kameran kunde man pröva i björneborg och den var verkligen bra! får se vilken det blir, har ju lite tid att fundera tills jul ;) kanske kanske väntar tills efter jul så den förhoppningsvis blir billigare. iallafall, innan vi åkte hemåt igen åt vi en varsin jättegon tonfiskbatong. mumms!

när vi kom hem gick vi till robins framor och farfar och åt köttbullar och potatis. senare mot kvällen kollade var vi en sväng till baren med michael, satt där en stund, köpte chips och åkte hem igen. kollade lite på sunes jul och sånt och så försökte jag plugga lite till prov, hehe och sen kollade vi på "framom främsta linjen" med christian, sofie, nicklas och andreas. och sen efter det gick vi och la oss - en riktit lugn och bra lördagskväll!
idag var vi trötta, som alla söndagar. steg upp vid halv 1 kanske. eller jag var pigg tidigare så jag satte mej upp och pluggade lite till prov. åt frukost, kollade idol (igen haha!) och mera sunes jul :D vid 4 åkte vi till mormor och morfar och sen kom mamma dit också, och vid halv 6 åkte robin hem och tillbax till militären.. blää :(

har nu äntligen skrivit klart historia uppsatsen och ska snart krypa ner under täcket och plugga. EN VECKA KVAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback