14 december

sista skolveckan innan jullov har startat! kan inte förstå att julen snart är här, gud vad härligt :) och mysigt såklart. men ännu återstår ett biologiprov plus lite små uppgifter och att få ut uppsatser, prov och grejjer. sådär annars har vi inga speciella lektioner, gör nästan ingenting på dem. så väldigt skönt med en lite lättare vecka, trots provet imorgon. 
idag slutade vi kvart över 1. när jag kom hem började jag plugga direkt och läste igenom allt vi hade. men sen orkade jag inte mer så jag såg på hell´s kitchen som jag bandat in i går. har varit väldigt lat och trött nu efteråt så har mest kollat tv och suttit vid datan. ska snart se salatut elämät och sen ska jag nog försöka plugga lite mer. men problemet är att jag är såå trött och har huvudvärk. borde kanske ta en kort kort promenad eller iallafall gå ut på gården en stund med rocky så man blir pigg? om jag orkar. haha!
nej nu ska jag ta och sno en av pappas nybakade julstjärnor, ta något att dricka och sätta mej vid tv:n :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback