15 december

ääää 3 skoldar kvar! och alla 3 skoldar är jag i skolan typ bara halva dan, fan va skönt! plus att alla prov är över och så. ända jag har kvar nu är en kort powerpoint presentation imorgon i historia och en muntlig bokrecension (haha, har inte börjat läsa boken men tror nog att jag kan läsa ut hela imorgon, eftersom att jag valde en barnsligt lättläst och kort bok! orkade inte sätta ner en massa tid då vi haft så mycket annat..)

ikväll har jag mest tagit det lugnt iallafall och skoldagen var riktit bra, med en massa skratt :DD när jag kom hem fixade jag lite smått och gott och satte mej i soffan och kollade 5 friends avsnitt (och däremellan kom pappa in med en pizza, mumms) vid 7 stack jag, hannah, emma & bennet iväg till halpa-halli. medans emma och bennet gick runt och sökte julklappar sökte jag och hannah "julfestkläder".. eller inte riktit men. fotograferade lite och så, hihi.

skrev just klart min historia powerpoint presentation och ska snart krypa ner under täcket. eller först ska jag ju skrapa upp dagens luckor, det har jag inte gjort än! japp, nu är det dax för ansiktstvättning och att krypa ner under täcket. sov gott :)

(ska försöka ladda upp mera bilder då jag skaffat en ny vanlig kamera, orkar inte bära med mej systemkameran överallt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback