16 december

hej. skoldagen idag bestod av 3 historia lektioner & julmat. de tre första lektionerna var vi i auditoriet, alla skulle ha en kort powerpoint presentation om kriget vi skrev i uppsatsen. och efter det fick vi julmat :) gott! sen slapp jag hem med jenna.
började läsa boken som jag ska ha bokrecension om imorgon, haha vilken tur att jag tog en väldigt kort och lättläst bok! men jag var otroligt trött så efter en stund somnade jag och sov i 2½ h. shitt! men det var skönt.
efteråt läste jag lite till och sen kollade jag på friends :D
nu har jag även lite feber igen! säkert därför som jag var så himla trött tidigare också. hoppas man inte blir riktit sjuk nu, har ingen lust med det när det bli jullov och allt. vill inte heller missa de två sista dagarna eftersom att jag vill ha ut att som vi ska få ut, prov och uppgifter. nåå, får bara krypa ner under täcket i tid och hoppas på att det går över under natten :)
för övrigt saknar jag england som fan just nu, vill bara tillbax till juli då vi var där. bilden är från Babbacombe beach. teddy, jag, erica & ludde. saaaaaaaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback