17 december

Endast en dag + "julfest" kvar och sen är det jullov! sköööönt :)

Idag har jag varit otroligt slö, hehe. skoldagen började vid halv 10 och den började med att vi såg filmen "happy texas", sen blev det mat och håltimme. dagen avslutades efter en modersmålslektion vid kvart över 1.
när jag kom hem hade jag tänkt städa men blev så himla slö så jag bestämde mej för att göra det imorgon istället. så idag har jag kollat nåra avsnitt av friends, suttit vid datan och haft otroligt tråkigt, men har heller inte orkat göra något, hehe. för en timme sen ungefär, var jag & mamma och hälsade på mormor och morfar en sväng. fick goda nybakade bullar, mumms :)
nu sitter jag här med lite feber och kollar andra avenyn i brist på annat. funderar nästan på att snart gå och lägga mej eftersom att jag har så himla tråkigt!

har också försökt ladda ner en massa jullåtar idag men min dator är lite cp och trög på att ladda ner saker, den brukar inte va såhär trög! men jag hoppas jag har några jullåtar iallafall tills imorgon då jag ska städa, vill få lite julkänsla!!! :)

nej nu ska jag ge ner och hämta ett glas vatten och sen se färdigt andra avenyn innan jag lägger mej. hadetbra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback