18 december

idag hade vi tomteluvor på oss i skolan :)

hejsanhoppsan! nu kan man nästan säga att det är jullov :) ända som är kvar är julkyrkan & nån liten julfest i skolan imorgon. plus att jag hoppas på att vi får ut våra prov!
idag hade vi en väldigt onödig dag i skolan, en modersmåls lektion & sen såg vi film. så vi slutade vid 11. efter skolan var jag med mamma & pappa till abc på julmiddag. riktit gott!

har börjat städa lite, har satt ut alla täcken och mattan från mitt rum. ska snart till stan och se om kameran som jag vill ha finns där, och sen ska jag fortsätta städa och göra det riktit julmysigt i mitt rum. sen ska jag också paketera in lite julklappar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback