19 december

igår kväll kunde jag inte åka till robin eftersom att jag då inte skulle ha sluppit till skolan idag, så vi kunde inte träffas. men just när jag var på väg ut och tänkte ringa jenna och fråga om hon kommer ut så ringde robin och jag gick till abc för att möta upp honom och michael. körde runt en stund och sen kom robin hem till mej och sov.

idag steg jag upp och tog mej till skolan. började dagen med julkyrka sen gick vi till skolan där vi fick glögg & bulla och sjöng lite julsånger. fick också ut matematik provet - gud vad jag är glad! piggade verkligen upp mej :D

efteråt fick jag sjuss hem av jenna. gick nästan direkt upp och väckte robin som fortfarande sov :) gullit. har inte gjort så mycket speciellt idag, kollat tv, sovit en extra timme mitt på dan och vid 2 åt vi luch - lite mera speciell mat för att fira janica som blev färdig reseptionist igår :) grattis! sen åt vi även kaffe (/julmust) och tårta. robin åkte hem för en stund sen för att byta kläder och så.. ikväll sticker jag iväg för att fira linda och sen ut med robin och michael :) trots feber, har feber nu igen. men inte tänker jag sitta hemma iallafall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback