2 december

december har börjat och två luckor i julkalendern är öppnade. själv har jag 2 skrapkalendrar och en choklad. gillar december då man får öppna luckor, hehe. och chokladen, den är god!
har inte uppdaterat sen i måndags men har varken haft tid eller lust och har inte spenderat så mycket av min tid vid datan heller så.. på måndags kvällen så var jag illafall ut en stund med jenna och hannah, körde typ runt, var en sväng till grillen (gott gott gott) och sånt. haha och jenna köpte ut två skrapkalendrar till mej eftersom att jag inte får köpa dem själv när jag inte är 18.
jaa.. igår hade vi iallafall en helt vanlig skoldag. slutade vid 2 och slapp hem med jenna. vid 4 började jag jobba och jobbade till 11. när jag kom hem kollade jag salatut elämät och gick och la mej sen efteråt.
idag hade vi en vanlig onsdag i denna period vilken betyder att vi hade en historia, två matematik och slutade vid 11. gick ner på stan och kollade på en kamera som jag kanske ska köpa (eftersom att den andra är sönder) och sen hämtade pappa mej. väl hemma åt jag mat - kyckling, ris & sallad och kollade på friends. efteråt var jag ute en sväng och fotograferade lite men det blev väldigt kallt om fingrarna så det var inte länge det. sen började jag städa klädskåpet som nästan är klart men till slut blev jag helt plöstligt alltför lat då det var alltför mycket kläder och nu ligger en del av kläderna på golvet - men hallå, det ryms inte mer i skåpet! har tagit bort en hel del men ändå är det lika fullt.. har iallfall pluggat liite idag också, gjort den jobbiga nätkursuppgiften i modersmål och försökt förstå något av matematiken men nej, fattar noll. om en vecka har vi prov, jess! nu har jag suttit en stund vid tv och ska snart krypa ner under täcket och kanske börja läsa boken till modersmål som jag har muntlig bokrecension om om två veckor. ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback