22 december

hoppsan, har visst inte hunnit skriva på nån dag..
hälgen var iallafall riktit bra! i lördas firade vi som sagt Linda. började hemma hos henne med god mat och spel, sen senare delades vi upp i två bilar och körde runt, vi var en för mycket i bilen, men det var baara kul! kom hem vid halv 5 och Robin sov hos mej. riktit bra kväll!

på söndan sov vi ända till klockan 3, hehe. ja, vi e trötta av oss. sen kollade vi mest tv och sånt och senare mot kvällen var vi till abc och köpte lite chips och dipp och sen kollade en film med Marielle och Teemu. och efteråt var vi så trötta så vi gick och la oss rätt så tidigt.

i måndas ste vi upp vid 1 trots att vi hade lagt oss tidigt, heh. kollade mest tv och sånt, och vid 4 började jag jobba och robin åkte hem.. nu kommer jag inte att se honom innan nyår :( snyft.

idag steg jag upp lite innan 10. och halv 1 ska jag jobba. antingen ska jag bara ta det lugnt tills dess eller så blir det att åka till stan och hämta kameran. återstår att se.
nej nu ska jag läsa lite bloggar och sånt :)

i övermorgon är det jul, nej jag kan inte förstå det! VILL HA MERA JULKÄNSLOR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback