28 december - shopping i björneborg

ända bilden jag fick där alla var med, hehe.

hejhej! steg upp i morse vid halv 7 med högst 3 timmars sömn under natten, den var hemsk. tänkte ju att jag skulle lägga mej i tid så jag orkar upp men nej tiden gick och jag kunde inte somna.. om jag äntligen var nära på att somna, behövde jag snyta mej eller så vaknade jag bara till. imellanåt kanske jag hann sova en halvtimme eller något men sov nog inte ordentligt innan 4. efter det sov jag en aning bättre men vaknade fortfarande med jämna mellanrum. ända jag ville var att det skulle bli morgon, det var så jobbigt att bara ligga där och inse att man inte kommer att få tillräckligt med sömn. usch, jag hatar att vara förskyld!

back to my day.. gjorde mej klar och sen sjussade pappa mej till lappfjärd där jag mötte upp Linda, Hannah, Sofie och Sofia. gick på bussen och åkte iväg till björneborg. dagen bestod mestadels av shopping. hittade skor, väskor, blusar, smink och grejjer. riktit nöjd blev jag trots att en hel del pengar försvann ur mitt konto..
när jag kom hem kom Jenna till mej, vi såg Twilight igen för att minnas den lite bättre innan vi ser tvåan (och nej, jag har inte orkat se den ännu)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback