3 december


hejsan hoppsan! trosdag idag och snart är det hälg och älskling kommer
hem :))) idag i skolan hade vi två lektioner engelska, en modersmål &
gymnastik - som faktsit var ganska kul idag, snurrade på med hulahula
ringar som jag inte gjort på flera ÅR och spelade badminton.
efter skolan gick jag på stan en stund med mamma å sökte efter en
present till robin, hittade nåra saker jag skulle kunna köpa men ska
ännu fundera tills imorgon. när vi kom hem fixade vi lite tortillas och så
kollade jag ett avsnitt av friends. har även pluggat lite till modersmåls
förhöret vi har imorgon men måste läsa mera! har absolut ingen lust,
men jag måste och borde ha läst mycket redan men har bara läst det
en enda gång. (det är inte alls mycket att läsa). borde även göra lite
(eller egentligen en hel del) på historia uppsatsen. blää!

snart är det bara 2 veckor kvar till JULLOV :D
historia uppsatsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback