4 december

ÄNTLIGEN HÄLG OCH HUMÖRET ÄR TOPPEN!
idag i skolan hade vi två modersmål, två håltimmar, två engelska och sen slutade vi vid 2. på håltimmarna var vi ner till stan och usch vad det var kylit ute, riktit vinterväder men utan snö. påväg tillbax till skolan var vi via vinkel och köpte varsin choklad jag, linda och madde. vi "mmm":ade och "aaa":ade, gud vad gott det var, och ännu godare var det att dricka i vinterkylan när man kände hur den värmde ens kropp. då var det inte kallt längre. vinkel har en speciell sorts coklad som har en liknande smak som kinderägg, det är därför som det är så himla gott! och inte blev det sämre när vi kom till skolan, hade otroligt god mat idag - kinesisk kyckling och till efterrätt kaaka och saft. mumms. jag tror nästan att dessa två håltimmar gjorde mej på så  bra humör, hehe.
efter skolan gick jag och mamma på stan en stund och köpte en present till robin :) köpte en silver armband, en skjorta & chokland + att han kommer att få min försenade lillajulspresent :)
efter att jag kom he har jag städat rummet, dammsugat och allt. men torka damm har jag inte gjort, det får bli en annan dag. ikväll blir det att åka och se på Carola, verkar som många är på väg dit och det är nog inte så konstigt med tanke på att Carola kommer hit till lilla lappfjärd!
sen får jag äntlilgen träffa älsklingen :) tror han kommer hit och sover över så kanske vi åker hem till honom imorgon :)
HA EN TOPPEN HÄLG ALLIHOPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback